2013. szept. 2.

9. rész

Sajnálom, hogy csak most hozom a részt, de szombaton nem értem rá, mert a Pozsonyi piknikre pakoltunk, kifele és amikor meg nem akkor itt voltak a barátnőim. Vasárnap meg rokonok voltak nálunk és akkor se tudtam megírni a részt. Most itt van, úgyhogy jó olvasást hozzá.

Mark szemszöge:
zene
Gyönyörű. Csak annyit tudok mondani. Hogy ki? Hát Eli. Nagyon jól összebarátkoztunk a pakolásnál. Sajnálom Ailt, hogy ilyen mocsok egy férje volt. Nem akart beengedni a házba. Jakenek kellet lefognia, hogy ne esek neki, de Ailen lerendezte két perc alatt. Nem semmi csaj ő se. Most épp visszük át a cuccokat az új házba. Nagyon szép nagy háza van. Most érkeztünk meg.
- Ail, hova vigyem ezeket a dobozokat? - kérdezte bátyám.
- Gyertek utánam! A ti kocsitokból az emeletre mennek a dobozok. - mondta miközben elindult kinyitni a házat.
- Ailen ez valami csodálatosan néz ki. - mondta barátnője.
- Köszönöm én is rögtön beleszerettem. Belül is szépen rendbe van téve. Berendezett, de pár dolgot így is kell majd vennem. Eli meg csak nézelődött nyitott szájjal.
- Hé Eli! Csukd be a szád még belerepülnek a galambok! -mondtam mosolyogva.
 - Hahaha, nagyon vicces vagy Mark, de ez annyira gyönyörű. - mondta és immár becsukta a száját, bár látszott, hogy nehezére esik. Oda jött mellém és elvett egy dobozt, amivel elindult befele, de útközben megállt és visszafordult.
- Mi az, te nem jössz? - kérdezte és akkor jöttem rá, hogy nem kéne bámulnom, hanem nekem is egy doboz kíséretében elindulnom.
- Dehogy nem. - mondtam miközben megtettem az előbbieket.
Nagyon hálás voltam Jakenek, hogy felajánlotta a segítségünket Ailennek, mert így megismerhettem Elizát. Megelőztem Elit és mentem be, de utánam szólt.
- Mark, várj meg! - kérte, amit meg is tettem neki. Így előre engedve őt az ajtónál mentünk be a csoda házba. Eliza itt is csodálattal nézet körül és ezt tátott szájal tette. Megint. Én csak nevetéssel jutalmaztam ezt a tettét.
- Mi az? - kérdezte értetlenkedve.
- Áh, semmi csak megint kinyitottad a szád. - mondtam még mindig mosolyogva.
- Hát, ilyen vagyok, ezt kell szeretni. - felelte és sértődötten tovább ment mire én szóltam most utána.
- Eli, várj már. Tudod, hogy nem úgy értettem. Csak tudod nagyon aranyos voltál, ahogy nyitott szájjal néztél körül. - mondtam mentve magam. Elmosolyodott, úgyhogy sikerrel jártam. - Na, szent a béke? - kérdeztem.
- Nem is haragudtam rád, így igen.  - miután ezeket kimondta el is indult a lépcsőn. Én erre hitetlenkedve megráztam a fejem és utána indultam.
- Ailen, mit hozzunk a vacsorához? - kérdezte Jake.
- Nem kell semmi már bevásároltam. - felelte erre a lány.
- Na, de most komolyan. Nem állíthatunk ide üres kézzel. - felelte erre tesóm. Gondoltam én is beszállok a vitába.
- Ailen mondj valamit, amire szükséged van! Vagy veszünk valami olyat amit soha az életben nem fogsz használni.
- Oké, oké akkor még gondolkozok. Az úgy rendben? - kérdezte megadva magát. Mi csak bólintottunk egyet.

Kicsivel később:

- Na, jó fiúk, kitaláltam mit szeretnék. - mi csak kérdőn néztünk rá így folytatta. - Te hát mivel nincs semmire se szükségem így kénytelen voltam kitalálni valami, ami nem más mit egy dísz tál a nappaliba.
- Oké akkor mi megyünk is, mert úgy is befejeztük a pakolást. Mikorra jöjjünk? - kérdezte testvérem.
- Nyolcra. Ha az úgy jó nektek.
-Nekünk jó.
- Jól van Ail én is hagylak főzni. Segíteni úgy se szoktál hagyni így én is haza megyek átöltözni meg rendbe szedni magam. Szia. - mondta Eliza.
- Szia.- köszöntünk el egyszerre Jakeel.
ez Mark háza
Sikerült vennünk egy szép tálat, így mindketten haza mentünk, hogy készülődjünk. Jake haza vitte a tálat becsomagolni. Nem tudtam mit vegyek fel így egy kockás ing és egy fekete farmer mellet döntöttem. Azt beszéltük meg Jakeel, hogy egy óra múlva elindulok érte, mivel letelt ezért  vettem a kocsi kulcsot és elindultam a forgalmas úton.  Mikor odaértem dudáltam egyet ezzel jelezve érkezésem. Jake kijött egy dobozzal a kezében.
Ez meg Jake háza
-Szia. Látom sikerült becsomagolni. - mondtam miközben elindultam.
- Igen nagy nehezen. Ne tud meg mennyit szenvedtem vele. - mondta bosszúsan mire én elmosolyodtam. - Máskor te csinálod. Én többet nem vállalom.
- Ne ijesztgess! - mondtam félelmet tetetve. Mikor odaértünk mindketten az ajtóhoz mentünk. Jake csengetett és vártuk, hogy Ailen ajtót nyisson, de nem ő nyitott ajtót, hanem Eli aki, mint mindig most is gyönyörűen festett.
- Szia, Eli! Hát te meg? - kérdeztem meglepődve, mert még mi is előbb érkeztünk a megbeszéltnél.
- Sziasztok! Tudod Mark? Nekem is volt meghívásom, nem csak nektek. -felelte  és kijjebb tárta az ajtót, hogy bemehessünk.
- Nem azon lepődtem meg. Hanem azon hogy ilyen korán már itt vagy. - védtem meg magam.
- Rendben. Meg van bocsátva. - felelte mosolyogva és beljebb ment.
- Hol van a ház úrnője? - kérdezte Jake.
- Még főz, ne zavarjátok, mert nagyon bosszús tud lenni. - mondta miközben a nappaliba értünk. - Tegyétek nyugodtan oda az ajándékot, én is oda raktam. - egy kis asztalra mutatott, így Jake oda rakta le a tálat. Még beszélgettünk és nem sokkal utána megérkezett Ailen is csupa szutykosan. Biztos a főzéstől lett ilyen.
- Sziasztok! Mindjárt jövök, csak átöltözök. Eli ránéznél néha a húsra? - kérdezte Elitől.
- Persze! Menj csak nyugodtan. - felelte ezután Ail meg felment az emeletre összeszedni magát.
Beszélgettünk, néha Eli elment megnézni a húst majd visszajött  folytatni. Meg is jött nem sokára Ailen. Ő is nagyon szép volt, de Elizánál nem szebb.
 - Na, én úgy gondolom, hogy megnézem a húst, de szerintem már jó lesz. Utána ehetünk is. Megterítettem. Gyertek! - mondta Ail és elindulta konyha fele. Az asztal valami csoda szépen volt megterítve. Nem is tudom, hogy volt képes így megteríteni. Hihetetlen.
- Ailen ez valami csodaszép! - kiáltott el csodálattal a hangjában Jake. - Ezt te csináltad?
- Igen. Hát ki más? Örülök, hogy tetszik. - mondta mosolyogva Ailen.
Ailen kiszedte a húst a sütőből és feltálalta.










A vacsora után:

- Ail ez valami csodálatos volt. - mondta Eli és mi egyet értően bólogattunk. Ezek után át mentünk a napaliba átadni az ajándékokat és még egy kicsit beszélgetni. Ailnek nagyon tetszett a tál és már is elhelyezte a kandalló fölött. Eli egy ruha szettet vett neki az is nagyon tetszett neki. Ezek után még egy kicsit beszélgettünk, majd haza mentünk mindnyájan.
Sajnálattal vettem észre, hogy egyre kevesebben olvassák a részeket, míg a 7. részt nyolcan addig a 8. részt csak hatan olvasták. Az is elkeserít, hogy nem írtok véleményt se. Remélem, ehhez a részhez érkezik legalább 1 komment. Jó éjszakát mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése