2013. aug. 30.

8. rész

Sajnálom, hogy várnotok kellet erre a  részre, sajnos dolgom volt ezért nem tudtam megírni. Holnap valószínűleg nem lesz új rész, mert segítenem kell a Pozsonyi piknikre kipakolni, így nem nagyon lesz időm, de majd igyekszek. Jó olvasást ehhez a részhez.

Ailen szemszöge:
 zene
Ma van a költözés napja. Nagyon ideges vagyok, mivel vissza kell mennem a régi otthonomba a holmiijaimért. Most megyünk épp a cuccokért. Mikor odaértünk
ez Ailen régi otthona
 

mind négyen kiszálltunk a kocsinkból. Kettővel jöttünk, hogy minden beférjen. Luke már kint várt minket, de azt hogy minek azt nem tudom.
Mikor meglátta Markot kicsit ideges lett.
- Ez meg mit keres itt? - kérdezte mérgesen és közben Markra mutatott.
- Neked is, szia. Jött segíteni, elvinni a dolgaimat innen.
- Az én házamba biztos be nem teszi a lábát. - mondta, és közben ökölbe szorította a kezét. Erre már én is ideges lettem.
ezt a ruhát viselte Ailen
- Mégis, hogy képzeled ezt az egészet. Egyelőre ez az én házam is, úgyhogy Mark bejön a házba és kész. Ahogy a többiek is. Gyertek! - kiabáltam vele és arrébb lökve őt az ajtóból bevonultam a házba. A többiek a dobozokkal együtt  követtek engem. - Jake, adj egy dobozt, kérlek. - kértem az utánam jövőt. Ő adott nekem és azt hiszem sikerült összeszednünk mindent. Mikor már kifele hordtuk a dobozokat Luke megállított.
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte szomorúan.
- Nem érted, hogy nem akarok veled beszélni?
- Kérlek! - kérlelt.
- Hát jó de öt percet kapsz. Nem többet. - néztem az órámra.
- Rendben. Azt szeretném, ha visszahoznád a holmidat, és újra kezdenénk. – megszólaltam volna, de Luke folytatta – Csak hallgass végig, kérlek. - nézett rám könyörgően, mire én csak bólintottam egyet - Én nagyon megbántam, hogy megcsaltalak, és elhanyagoltalak. Azt is sajnálom, hogy elfelejtettem a születésnapodat és akkor kellet megtudnod ezt az egész hülyeséget. Én még mindig szeretlek. Szeretem a mosolyod, szeretem az illatod, a szépséged és hogy ilyen okos vagy, mégis képes vagy viccelődni. Nem veszel mindent, olyan komolyan, mint mondjuk én. Nagyon jól kiegészítettük egymást. - most, muszáj volt közbe vágnom.
- Ha annyira szeretsz, akkor mért kerestél máshol vigaszt?
- Erre én sem tudom a választ. Azt viszont érzem, hogy rettentően hiányzol. Na mi a válaszod? – kérdezte reménykedve.
- Nagyon jól tudod, hogy mi a válaszom.
- Akkor visszajössz? – kérdezte elégedett mosollyal az arcán.
- Már mért mennék vissza, hogy újra megcsalj? Nem, köszönöm szépen ebből nem kérek. Te csak azért akarsz visszaszerezni, mert elhatároztad és nem azért, mert szeretsz. Nincs ki gondodat viselje. Nincs ki főzőn rád, mosson és takarítson. – mondtam és hátat fordítva neki faképnél hagytam. Mikor kiviharzottam véletlen neki ütköztem Jakenek.
- Sajnálom nem akartam. - mondtam miközben fogott, mert majd nem elestem. Nem akartam elengedni. Biztonságban éreztem magam kezei között, de ő felállított és utána elengedett.
- Jól vagy? - kérdezte aggodalommal a hangjában.
- Igen, de biztos mindenki azt gondolja, hogy egy barom vagyok, amiért hozzámentem Lukehoz.
- Egyszer azt mondta egy okos ember, hogy:
"Az hogy Te mit gondolsz magadról, sokkal fontosabb, mint hogy mások mit gondolnak rólad! " 

Egyébként mi történ? – kérdezte kedvesen.
- Áh csak a szokásos. Ő szeret és nagyon megbánta az egészet, de én tudom, hogy csak Mark miatt teszi ezt. – mondtam miközben felindultunk az emeletre, hogy lehozzunk még egy adag dobozt. Ő csak kérdőn felhúzta a szemöldökét, hogy nem érti. – Tudod, soha nem szerette, ha megmondják, mit csináljon és Mark ezt megtette, neki ez nem tetszett és akkor ott még megfenyegette az öcsédet, hogy ennek a tettének még lesznek következményei. Hát ez az. Vissza akar szerezni. Tudom, mert ismerem. – mondtam szomorúan. Ő meg átölelt!? Először nagyon meglepődtem, de aztán visszaöleltem. Aztán hirtelen elengedett.
- Sajnálom nem szabadottvolna megölelnem téged.
- Nem baj. Nagyon jól esett, hogy valaki törődik velem. - mondtam majd zavaromban felvettem egy dobozt és elindultam kifele.

Na remélem tetszett a rész és elég hosszú lett. Nyugodtan lehet véleményt írni, nem harapom le a fejeteket. Nagyon örülnék neki. Végre sikerült megcsinálnom a pipázó sávot így azt is használjátok előszeretettel. Jó éjt mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése