2013. aug. 27.

5. rész

Mark szemszöge:

Éppen dolgoznom kéne, de egyszerűen nem megy. Megint találkoztam azzal a nővel, akit meg akartam védeni a volt férjétől. A barátnője egyszerűen megbabonázott, ahogy előkerült a semmiből és lerendezte azt az idióta hapsit. Lenyűgözött. Most végre megtudtam a nevét Ailen elárulta: Eliza. Már a neve is gyönyörű. Remélem Ailen megkapja a munkát. Azért ha Jake-nek lesz egy kis ideje, megkérem, hogy ő legyen a titkárnőnk.

Kicsivel később:

- Jake, van egy kis időd? - kérdeztem miközben befele mentem az irodájába.
- Igen, mondd.
- Tudod, itt volt Ailen, akivel már ismertünk egymást. - bólintott, így folytattam. - Na, tehát arra szeretnék kitérni, hogy nagyon tetszik a barátnője, de az még is csak hülyén venné ki magát, ha csak úgy odaállítanék...
- Mark, kinyögöd, végre mit szeretnél? -  vágott közbe.
- Na, jó. Vedd fel, kérlek Ailent. - nyögtem ki végre.
- Amúgy is rá gondoltam, mert ő volt a legnormálisabb. Így holnap felhívom, hogy hétfőn kezdhet. - mondta Jake, legnagyobb örömömre.
- Köszönöm, köszönöm, köszönöm. Mivel hálálhatnám meg? - kérdeztem.
- Hm, talán egy sörrel munka után.
- Rendben. Akkor megyünk sörétezni, ha végeztünk.

Jake szemszöge:

Este:

Mikor megláttam Ailent, mintha megállt volna az idő. Nem tudom, mért érzem, így hisz van egy gyönyörű barátnőm, akit elvileg szeretek. Ráadásul nem tudom kiverni a fejemből, de mivel ő volt a sok jelentkező közül a legjobb, így holnap értesítenem kell, hogy felvettük. Szerencsére. Nem tudom, hogy bírtam volna ki, ha nem láthatom. Mark- al eljöttünk sörözni, hogy egy kicsit elterelődjön a figyelmem.
Mark egész este arról a csajról áradozott, hogy milyen szép és, hogy milyen jól lerendezte azt az idióta férfit. Közben bennem meg az a kérdés vetődött fel, hogy mi történhetett köztük. Meg is kérdeztem:
- Mark, te tudod mért mentek szét?
- Igen. Megcsalta az a szemét és még Ailent hibáztatja.
- Mármint? - kérdeztem.
- Azt nem tudom, de ezt mondta, amikor kérdeztem.
- Az egy idióta, aki képes megcsalni Ailent. - hopp elszóltam magam. Mark furcsán nézett rám, aztán elvigyorodott.
- Mi van, tesó, bejön a csaj?
- Nem, én csak utálom, ha megcsalnak egy nőt, vagy egy pasit. - próbáltam védeni magam.
- Na, nekem kamuzz. Látom én, hogy mi folyik itt.
- Nem, nem. Inkább menj el egy szemészhez, mert problémáid vannak a látásoddal. Én Mary-t szeretem, és ez nem változik.
- Aha, ezt próbáld valaki másnak bemesélni. A testvéred vagyok, ismerlek.
- Tehát mit csinált még Eliza? -kérdeztem témát váltva. Sikerült, mert Mark elkezdet még mesélni.
Este mikor haza értem, csörgött a telefonom.
- Haló. -szóltam bele, mert nem néztem meg ki az.
- Szia. - hallottam meg Mary sírós hangját.
- Mi a baj? - kérdeztem rögtön.
- Tudod tegnap rendeztünk egy csaj bulit az itteni munkatársaimmal. - itt tartott egy kis szünetet.
- Igen?
- És nagyon sokat ittam és... -nem mondta tovább.
- És mi történt? Ne kelljen mindent harapó fogóval kihúzni belőled. Gyerünk, mondd már! -utasítottam türelmetlenül. Nem tudhattam mi történt. Lehet kórházba került. Vagy valami ilyesmi szörnyűség.
- Na, jó akkor nem kertelek. - mondta végre. - Lefeküdtem valakivel.
Egy világ omlott össze bennem. Ki is ejtetem a telefont a kezemből.
- Jake. Jake. Mondj már valamit! - kérte.
Felvettem a telefont a földről.
- Jó, akkor most már kezdhetsz is kapcsolatot az idegennel. Engem már nem érdekel.
- De nem jelentett... -mondta volna tovább, de nem hagytam, mert nem érdekelt, így kinyomtam. Többször is próbálkozott újra hívással, de egy idő után megelégeltem és kikapcsoltam a telefonom.

 Reggel:

- Tesó, te szörnyen festesz. Ennyit azért nem ittunk este.
- Te talán nem, én igen.
- Mi történt? - kérdezte aggodalom a hangjában és követett az irodámba.
- Mary, megcsalt engem.
- Ugye dobtad? -kérdezte rögtön.
- Természetesen.
- Remek akkor föl is hívhatnád Ailent, hogy övé az állás. Aztán majd hétfőn rá is hajthatsz.
- Nem fogok ráhajtani. Nem érdekel az  a nő. - hazudtam. - De ha magamra hagysz fel is hívom.
- Rendben, de tudom, hogy hazudsz, de már itt sem vagyok. - mondta majd távozott, így fel is hívtam Ailent.
itt a fiúk még az apjukkal vannak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése