2013. aug. 25.

2. rész

Jake szemszöge:




Az irodámban ülök. Dolgozom, mikor testvérem kopogás nélkül jön be az ajtón.
- Még is, hogy képzeled, hogy kirúgod Leilát az én belegyezésem nélkül? - mondta vagy inkább ordította köszönés nélkül.
- Neked is, szia, Mark. A válasz pedig az, hogy nem végezte jól a munkáját ezért kirúgtam. Ja és az sem tetszett, hogy egy éjszakás kapcsolatotok volt. - mondtam nyugodtan.
- Akkor is meg kellet volna beszélnünk, mert ez nem csak a te céged, hanem az enyém is. Emlékszel, ketten vezetjük, mert anyuék ezt akarták. - ezt már nyugodtabb hangon mondta.
- Én pontosan emlékszek mindenre, de ha van egy szabályunk, akkor azt be kell tartanunk. A szabály a következő: nem lépünk intim kapcsolatba a főnökkel. Ezt szeretem, ha betartják, és ez rád is ugyan úgy vonatkozik, mint az alkalmazottakra.
- Jó igazad van, de én meg voltam elégedve a munkájával.
- Gondolom - vágtam közbe gúnyosan.
- Így most te keresel titkárnőt. - hagyta figyelmen kívül mondatom.
- Hát jó. Nem örülök neki, de végül is igazad van. Fel is adok egy hirdetést, hát ha jelentkezik rá valaki. - mondtam. Utána még a munkáról társalogtunk kicsit.

Este otthon:

Mikor haza értem leültem a kanapéra kicsit sziesztázni, de még ezt se engedték meg nekem ugyan is csörgött a telefonom. Megnéztem ki az. A barátnőm volt: Mary (ejtsd: méri). Mosolyogva vettem fel telefonom:
- Szerbusz, drágám! Mi újság? - kérdeztem.
- Szia, szívem! Semmi érdekes nem történt mai nap. Na és veled? - kérdezte kedvesen. Én meg elmeséltem neki a Leilás sztorit. Meg volt döbbenve mikor mondtam, hogy reagált Mark.
- Velem ez történt, de inkább te mesélj! Milyen Chicago? - kérdeztem, mert már nagyon hiányzik.
- Jaj, nagyon csodálatos.... - még mesélt egy kicsit aztán letettük. Mivel már későre járt így lefürödtem és nyugovóra tértem.

Reggel:

Munkába menet betértem kávézni és vettem magamnak reggelit is. Mivel Mark tegnap úgy haragudott rám így neki is vittem egy kis élelmet és kávét.
Az irodámban leraktam a cókmókom és az étellel meg a kávékkal átmentem testvérem irodájába. Kopogtam majd mikor meghallottam "szabad" benyitottam.
Márk érdeklődve nézte a kezemben lévő dolgokat.
- Tegnap nagyon haragudtál rám, gondoltam kiengesztellek egy kis reggelivel. - adtam választ fel nem tett kérdésére.
- Köszönöm szépen, de már nem haragszok rád. Belátom igazad volt. - mondta komolyan aztán elvigyorodott- A reggelit azért elfogadom.
Leültem és együtt elfogyasztottunk a nap legfontosabb étkezését. (nem tudtam normálisan meg fogalmazni :D) Ezután mindenki végezte a saját dolgát én például megnéztem kik jelentkeztek az állásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése