2013. aug. 24.

Prológus

Ailen vagyok házas nő gyerek nélkül. Férjemmel élek kis házunkban, Londonban. Holnap lesz a születésnapom. Nagyon kíváncsi vagyok, mit kapok Luke-tól! Mindig valami szép ajándékkal lep meg.


Másnap:

Szépen felöltöztem munka után és otthon vártam férjemet, hogy elvigyen valami titokzatos helyre.

2 óra múlva:

Biztos valami szörnyűség történt Luke még mindig nem tért haza, hogy elmenjünk vacsorázni. Nagyon féltem, mert nem tudtam hol lehet ilyen sokáig. Így gondoltam bemegyek a munkahelyére hátha csak bent tartották valami miatt. 


Városban:

Már csak egy fordulás a folyóson és ott is vagyok az irodájánál. A titkárnő már nincs az asztalánál, de látom fény szűrődik ki az ajtó alól így bátran benyitok, de a látvány, ami fogad szörnyű. Férjem és... és a titkárnő Lucy nem dolgoznak, hanem épp, olyan dolgot csinálnak, amit csak nekem szabadna az élettársammal. Sírva kirohantam az épületből és otthon összepakolva átmentem legjobb barátnőmhöz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése