2013. aug. 29.

7. rész

Ailen szemszöge:

- Hihetetlen, milyen aranyosak a főnökeim. - áradoztam másnap délután Elinek.
- Tényleg? Mit csináltak, hogy ilyen rövid időn belül lenyűgöztek? - kérdezte kíváncsian.
- Markról már akkor tudtam, hogy rendes ember mikor megvédet Luketól. - mondtam
- Én nem sokat beszéltem vele, de helyesnek tűnt.
- Az is, de a testvére nekem jobban bejön. - vigyorogtam. - Egyébként, Mark az mondta, hogy szép vagy. - mondtam mellékesen, mire ő csak kérdőn felhúzta szemöldökét. - Mikor volt az állásinterjúm benyitott közben. Felismert és először megkérdezett engem, hogy hogy vagyok aztán megkérdezte, hogy van a csinos barátnőm. - meséltem neki mosolyogva mivel látszott rajta, hogy zavarba jött. Tehát neki is tetszik Mark. - Na, de visszatérve Jakere ő meg megkérdezte, hogy mi történt, mért mentünk szét Luke. Mikor elmeséltem, megvigasztalt, aztán még megkérdezte mit mondott Jake miért csalt meg és mikor elmeséltem felhúzta magát azon, hogy milyen baromemberek vannak. Ja és még tegnap reggel felajánlotta, hogy szívesen segítenek a költözésben. - daráltam le a mesélni valóm. Ő csak csodálkozva nézett. Nem tudott megszólalni. - Én elmegyek öltözködni, mert meg kell néznem a házat. - hagytam ott.

Már a háznál:

- Ez kívülről csodálatosan néz ki. - mondtam az ingatlanügynöknek, aki mutatta a házat.
- Belülről is az. Van két hálószoba, - mindegyikhez külön fürdő plusz a földszinten is van egy -, egy konyha, egy nappali és egy iroda is benne. Mind gyönyörűen berendezve. - tessékelt beljebb. - Az emeletet mutatom meg először. 






- Most meg fáradjunk le és akkor az alsó emeletet is megmutatom.







- Én, megmondom őszintén beleszerettem. - ismertem el. Másnapra már meg volt a saját, gyönyörű házam. Nagyon boldog voltam.

A munkahelyen:

- Jake, megvettem a házat, így, ha még mindig áll az ajá... - kezdtem bele mondandómba, de nem hagyta, hogy befejezem.
- Az ajánlat még mindig áll.
- Akkor hétvégén, szeretném ezt a költözést letudni. - mondtam hálásan.
- Rendben, akkor szombaton elkezdjük. Mi is a pontos cím? -kérdezte, mire én lediktáltam neki. Még megbeszéltük a részleteket. Ezután bementem Markhoz is megköszönni.
- Szia, Mark. -köszöntöttem barátságosan.
- Helló, Ailen. Mi újság? -kérdezte.
- Csak azért jöttem, hogy neked is megköszönjem a segítséget a költözésnél.
- Ó, igazán nincs mit. Szívesen segítek. - mondta kedvesen.
- Rendben. Most jutott eszembe, hogy esetleg főzhetnék vacsorát aznapra, hogy valahogy meghálálhassam. - ajánlottam fel, hirtelen ötletem.
- Nekem bármikor, bármilyen körülmények között jöhet kaja. - mondta vigyorogva.
- Akkor ezt megbeszéltük. - mondtam távozás közben. Jakehez indultam, hogy neki is elmondjam a tervem.
- Jake azt szeretném kérdezni, hogy a költözés után benne van egy vacsorában? Csak így négyen. Valahogy megszeretném, hálálni a segítséget. - ezt mind egy szuszra kimondtam. Hű, de ügyes vagyok. Figyeltem Jake reakcióját és mintha örömöt láttam volna benne.
- Hát, ha ennyire szeretné, akkor mért is ne? Elfogadom a meghívást. - mondta. Én meg boldogan távoztam.
Tudom nem lett valami hosszú rész, de még este írtam így fáradt vagyok. Ígérem a következő hosszabb lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése