2013. aug. 24.

Bemutatkozás

Ez az egyik kedvenc számom. Hallgassátok közbe!

Ez az egyik kedvenc idézetem:
"Egyszer azt mondta nekem valaki, hogy írni veszélyes, mert nincs rá garancia, hogy a szavaidat ugyanolyan hangulatban olvassák majd, mint amilyenben leírtad őket." 
                                                                             Jojo Moyes

15 éves budapesti lány vagyok. Lethenyei Anitának hívnak, a barátaimnak engedélyezem, hogy Nitának hívjanak, de másnak nem. Most fogok 9. évfolyamra menni, túl vagyok már az első megpróbáltatáson, a gólyatáboron. Nagyon féltem tőle, de egy kis éhínség mellet (nem volt valami finom a kaja) nagyon jól szórakoztam. Azt viszont sajnáltam, hogy nem úgy osztottak minket szobákba, ahogy az osztályok lesznek, így az osztálytársaimmal nem is sikerült nagyon összebarátkoznom. Szüleim és majdnem az egész családom antikváriumban dolgozik ezért öröklődött a könyvek iránti szeretete. Nagyon sokat olvasok, remélem, így jól tudok majd fogalmazni is.

 Szerintem ez egy nagyon jó versike: 

Szép vagyok, okos, igazságos,
Jószívű és barátságos.
Erős vagyok, nagyon kemény,
Csodálatos, mégis szerény,
Tanult vagyok, nagyon művelt,
Tökéletes, mégsem öntelt,
Bátor vagyok, sérthetetlen,
Győztes típus, verhetetlen!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése